29 Eylül 2010 Çarşamba

HaTuN HaTuN HaTuN

Bir sevgilim olsun istiyorum. Şu andan itibaren, güzel olsun biraz, boyu boyuma olsun. Şöyle uzun yada küt saçlı, saçları salık gezsin ama topladığında yanaklarını biraz tombiş göstersin istiyorum. Kendine yakışanı giysin, ne giyiyorsun diye karışmam aksine ona bir sürü elbise alırım. Kaş olsun bi kere abi hatunda, kaşsız hatuna hatun mu derim ben. Çene yapısıda güzel olsun uzun falan istemiyorum hiç, işte bu kriterlere uygun bir yüzü kabul ederim. Fiziğide düzgün olsun arkadaş, bana uygun yani yanıma yakışcak,at gibi olsun. Sonra kocaman bi kalbi, heyecan dolu olsun hadi kalk gidiyoruz dediğimde, tereddüt etmesin kalkıp gidelim dünyanın bir ucuna beraber, yaşayalım ya beraber, uçuk kaçık olsun. Gerektiğinde öyle ağıbaşlıda davransın öyle uyumlu olalım ki nazar boncukları gibi çatlasın millet ortadan. Götüm açıkta kalınca bile böyle hatun görmem sanırım rüyamda :):):):):):):):):) adaylar bekleniyor varsa böyle biri,sonra ayrıntıları konuşuruz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder