25 Mart 2012 Pazar

YENİDEN SEVMEK İÇİN NE EKSİK ???

Hiç uzun yazmak için zamanım olmadı. Ne zaman aklımda bir şeyler olsa, biri mesaj atıyor, birisi çağırıyor ya da o an yazılmıyor... Hep böyle saçma durumlarda yazıyor insan... Ne yazdığını da bilmiyor böyle işte, Genel kelimeleri böyle, işte, -yor ekleri kovalıyor sürekli, işte böyle... Uzun uzun kafamı gömüp yazmak istiyorum oysa öyle dolu dolu haykırırcasına, bir şeyler karışmadan sadeliği ortaya çıkarmak istiyorum... Ben zamanı hiç doğru kullanmadım, çocuk. Yaşlanan insanlar gördüm mesela, plak çalan gramofonlara hayrandım ben, ikinci el kitapların sadece kokusunda sarhoş olan bir adamdım ben Gülay, sana uzun uzun sevgi sözcükleri söyleyemem ben, işte dersem ve böyle kullandıysam bil bunu, seni ne derece harflerle sevdiğimi... Şimdi söyle bana güzellik ne derece duru be sevgili... YENİDEN SEVMEK İÇİN NE EKSİK ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder