11 Haziran 2012 Pazartesi

Ağlama sen kızım, hepsi ölecek...

Nefretim tavan yapmış bi şekilde, nasıl olur diye düşünmekten duramıyorum. Kutsal olan insanlara nasıl bağrılır, onlara bunu yapanların tabiriyle nasıl bi insanın hayatının ağzına sıçarsın sen, kimsin sen, kim! Nerden alıyorsun bu cesareti ahmak! Oysa daha farklı olsaydın da onun hayatına renk katsaydın daha iyi değil miydi. Şimdi senden kurtulunca çitası bastırılmış bir benlik olduysa insan, ne yapar artık. O ideallerinden vazgeçip yeni bir berbat hayatı sen ona neden layık görüyorsun. Nefretim o kadar yoğun ki. kelimeleri parçalamak istiyorum şu an, tuşlarım bir daha çalışmaya bilir... Seni sen yapan bir kadına aynı vasıfa ulaşak bir kıza sen nasıl nasıl nasıl hayatının ağzına sıçarsın, insanların bazıları kapatılmalı, öldürülmeli. Evet ben bencilim, onlardan daha kötüyüm, ama bazen kötülükler kötüleri daha iyi yapar. Emsal teşkik eder hayatlar, her bölgeden bir pilot adam seçilip yapılmalı bunlar, nefretimi kusuyorum şimdi onların üstüne, ağlattıkların kızların gözyaşlarında boğuyorum onları....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder