14 Ekim 2009 Çarşamba

..bunaldım,ağlarken bunadım..


kacsam buralardan ne olur diye dusunmeye baslayalı cok olmadı cunku her seferinde aynı sonucla ve belkide husranla karsı karsıya kalıyorum nedir beni burda tutan peki ne? ne yapmam gerek burada bunalmamak aglamamak içn ne? bilmiyorum bunların hiç biri burada nasıl durur sorusu geliyor aklıma nasıl? (soru işaretleri cok oldu ama soruyorum sonucta) yapamıyorum belkide alısmadıgımdan niye alısamıyorum neden yapamıyorum anlamıyorum.hayattaki beni tutan destek olan seyleri arıyorum her an yanımda ,ölmek cok basit buralarda mali abimin dedigi gibi: gotunu kesip eline verirler .dogru soyledi aslına ilk tesebbsu bu gun baladı okulun yemekhanesinde hal ve hareketlerne dikkat et diye ,yemek yerken ne hareketi birader demek zor tabi burada tamam dedim .yurda geldim uyudum mamak gibi sonra uyandıgımda aglama iç gudusu duydum kendimde hıckırta hıckıra ama tuttum kendimi gene sonra telefona baktım ama hiç bir şey yoktu hiç bir şeyy.buralarda yapcak tek şey olumu beklemek sanırım(aglayamıyorum cunku gucsuz olacagıma inanıyorum)HAYAT SENİ SEVMİYORUM(imla kurallarına aykırı gittim ama affedin aglarken boylke oluyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder