24 Nisan 2012 Salı

Bi anda

İletilmeyen çok mesaj gönderdim sana, hiç biri gitmedi. Sen belki bi gün bi şekilde o hattını takarsın diye sana çok mesajlar gönderdim ama gitmedi... 3 5 gün sonra başarısız iletileri aldım, yenildim sana. Dünya küçükmüş peh! Ben senin gölgen gibiydim ama seni hiç görmedim... Uzanmaya bile yetemedim... Her hatırladığımda seni içmek istedim, içmedim, anın taze kalsın istedim... Acı çeke çeke hatırladım seni, bata bata göğsüme öyle derin yaralarımın boşluklarını sen doldur diye, benden gittiğini söyleyemem sana yaralarımın içinde dolusun çünkü... seni hatırladığım geceler vardı hep midemde dolanan ve vucudumu linç eden haplar vardı mesela, sen hiç bilmedin. Öyle bir hayat yaşadın ki, nispet edercesine öyle derin ve.... Bi sabah karşılaşsak ve ben karşında sessiz kalırım, sana anlatacak çok şeyim var o sensiz gecen geceleri nasıl anlatırım sana, bu yüzden susarım... Aslında seni sevmediğimi sana nasıl söylerim. Sen gülersin güçlüymüşsün gibi, yok değilsin güçlü falan, beni gördüğünde öyle dağılıyorsun ki kendine bile bunu itiraf edemiyorsun... Hayat o kadar kısa ki, ben bir tramvay kaçırdım diye sen sırada ki tramvaya biniyorsun... Gözlerin benden sonra o kadar yere bakıyor ki, saklanıyorsun, gözlerim bozulduğunı söylememiştim sana bu yüzden sadece seni yüz metre öteden tanıdım, onlarca kişi içinden seni seçtim ve kalbimi durdurdum. Ben seni sevmediğimi bir kez daha söyledim... her gördüğümde biraz daha fazla kaldığım zaman yanında anladım seni, sen... Nefretle siliyorum seni gözümden öyle düşüyorsun ki, kalbim dayanamaz buna daha fazla, sen hala eskisi gibi değilsin cümlesi var bide, yanlış cümleler kuruyorum sana, ben seni eskiden olmadığımı gibi görüyorum, düşük ve yıpranmış. Acıdığım durumlarında var, öyle yakınım ki sana korkman bundan sanırım. Saçlarını boyatmalısın bence, ihtimal insanları sınıfı değiştiririm böylece bende, kendimi kuyulara atıyorum artık, biraz daha kendimdeyim. Sen bana diyordun ya hani ben seni yola getirdim diye, sen olduğun için değil sen olmadığın için yola geldim ben. Git başımdan uyumalıyım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder