13 Nisan 2012 Cuma

Sende birsin, bende güzelim....

Yalnız bir, bir hep yalnızdır ve dimdikte ayaktadır bence. sekiz var bide öyle orospu bi bi bi rakam ki imrenen insanlar çoğunlukta, özel hayatına bakarsak, üç ile birleşik bir hayatı var, sıfır ile düzenli oynaşı ve sonsuzluk ile sevişmişlikleri. Herkez ister sekiz olmayı ama birde güzel sayı be abi! ben şu an bir hastasıyım ve sanırım bu böyle sürer... Salak mısın sen birader sekiz gibi takıl işte sekizi sev diyenler varsa da sen biri bide benim gözümle gör diyip onlara mecnun sözünü hatırlatırım... Sekiz olmak basit iş önemli olan birlikte ve güzel şeyleri bir aradayken tek bir kişiyle yapabilmek dediğim olay, sekiz istediği bir şeyi farklı kişilerle fantazisine uyarlayarak seviyor ve bu onun egosunu tatmin ediyor.. Her erkeğin olmak istediği şey aslında biraz ama istisnalar kaideyi bozmaz sanırım...

Tek taraflı suç olmaz kanısındayım birazda, sen nerden bilcen lan! diyenlere tabi tek taraflı işlenen öyle suçlar var ki aklınız durur bilirim... Şerefsizliğin daniskası , onlara daha fazla bir şey demem ben zaten... şimdi olaylara çift taraflı bakarsak yani ben hep öyle yapmışımdır ya bi yanlışlık yada bir doğru olduğunu görürüz dimi güzelim...

Ayak adım mesafesinin bir olduğu bir yürüme mesafesinde ne kadar istesen de görmeyi göremediğim hatunlar var, yada camda Fatma teyzeyle Ahmet amcanın sigara keyfine şahit olduğum durumlar... Hayat biraz bir ile sekizin oynaşması aslında bana öyle geliyor arkadaş senin düşüncen mi önemli benim ki mi, daha fazla yazarsam zaten saçmalayacağım bunu da ilave ederim buraya... ,

HEPİMİZ BİRAZ OROSPUYUZ... Biraz düşün istersen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder